Kłopoty… jakie kłopoty?

DIAGNOZOWANIE I ROZWIĄZYWANIE TYPOWYCH PROBLEMÓW
Jeżeli podczas treningu zdasz sobie sprawę, że z bieżnią jest coś nie tak, zapoznaj się z tym działem. Chcąc pomóc Ci szybko rozwiązać problem przedstawiamy najpopularniejsze rozwiązania niepokojących sytuacji. Dzięki temu szybko i łatwo rozwiążesz swój problem. Oczywiście, jeżeli z urządzeniem dzieje się coś innego lub wolisz skonsultować sprawę telefonicznie do dyspozycji pozostawiamy Dział Obsługi Klienta. Nasz numer to 17 867 48 28 (e-mail: serwis@leptos.pl).

PROBLEM: Pas bieżni nadmiernie hamuje podczas biegu.
Prawdopodobnie występuje wysokie tarcie pomiędzy pasem a blatem bieżni. Proszę zapoznać się z instrukcją smarowania. Nieprzestrzeganie smarowania spowoduje nadmierne obciążenie silnika i może spowodować utratę gwarancji.

PROBLEM: Silnik wydaje się nie napędzać pasa (pas się nie przesuwa).
Jeżeli naciśniesz QUICK START i silnik nie odpowiada (nie słychać go, pas się nie przesuwa) skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Leptos.

PROBLEM: Silnik rusza, ale pas się nie przesuwa.
1. Sprawdź napięcie pasa, tak jak opisano w instrukcji.
2. Jeżeli pas dalej się nie rusza skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Leptos lub sprawdź pasek napędowy silnika.

PROBLEM: Pas biegowy nie zostaje na środku. Przesuwa się podczas biegania.
Sprawdź napięcie pasa, upewnij się czy bieżnia jest wypoziomowana i nasmarowana.

PROBLEM: Wyświetlacz nie świeci się lub miga.
1. Twój klucz bezpieczeństwa może być niewłożony.
2. Sprawdź bezpiecznik zlokalizowany na froncie bieżni obok przycisku Wł./Wył. Wypchnij bezpiecznik jeżeli wyskoczył.
3. Przewód zasilający może nie być podłączony.
4. Sprawdź bezpieczniki w domu. Jeżeli wyłączyły się, możliwe że będzie konieczna wymiana bezpiecznika na bezpiecznik o wyższym amperażu.

składana bieżnia domowa